מרץ 15, 2013

אהבה- תיאור מקרה

כשהתחלנו בתהליך האימון , היא סיפרה לי שהדבר שהיא רוצה יותר מכל הוא למצוא אהבה.
כשביררתי איתה איפה טמון הקושי גיליתי שבאורח פלא היא תמיד בוחרת כאלה שמעוניינים  בה ובקשר איתה אבל היא אינה מוצאת בהם עניין לאורך זמן , בהתחלה היא מתעניינת אפילו מתאהבת בקלות הודתה ,עד אשר היא מבינה ששוב הוא לא בשבילה ! הבחירות שלי כך אמרה , אף פעם לא נכונות , אני לא יכולה לסמוך על עצמי כי הנה כשאני כבר סומכת על עצמי אני מתבדה שוב ושוב ... ושוב.
הבחירות שלה כך הבנו מתמקדות כמעט תמיד ברשימת התכונות שהיו לה בראש. ובמקום להתאים את הרשימה לבחורים , היא התאימה את הבחורים לרשימה וכך נשארה תמיד לבדה.
כשהיא הבינה שהרשימה הזאת שהיא קודדה במוחה (בגיל צעיר יחסית ) "תוקעת" אותה וגורמת לה לפעול בצורה אבסורדית . היא רצתה לשנות !
בחווייתה היא צודקת אך בפועל בודדה .
בפגישה שלנו שאלתי עוד הרבה שאלות. למעשה, שאלתי המון שאלות כדי לברר אודות כל
המקרים/הפעמים שבהם ה"רשימה " ניהלה אותה .
במפגש שלנו עבדנו ראשית על עדכון הרשימה מחדש . כשעדכנו מחדש את הרשימה הבנו גם, שמרבית מהרשימה לא הייתה רלבנטית עוד, כשהמשכנו לחקור גילינו כי זאת ממש לא הרשימה שלה אלא של אחר משמעותי בחייה .
הדבר הנוסף עליו עבדנו היה תכנות מחדש של המחשבות שלה החלפנו את האמונה המעכבת באמונה חדשה,  אמונה שהיא בהחלט יכולה לסמוך על עצמה !
יצרנו בדמיון תמונה מוחשית של הזוגיות העתידית .
נפרדנו בחיבוק ארוך , מביתי היא יצאה מחויכת ,מאמינה ומלאת אנרגיות  .
למחרת בבוקר , קיבלתי ממנה הודעה :
ויק , את לא מפסיקה להדהד בתוכי .
תודה תודה J
ביקשתי ממנה לדבר איתי בטלפון ,רציתי לשמוע את כל הפרטים: היא סיפרה לי בשמחה שכל מה שהתמקדנו בו – עבד.
הזיכרון העתידי, שיצרנו אודות בן הזוג העתידי, תחושת השמחה, הביטחון ובעיקר תחושת הוודאות שזה יגיע, החליפו את המחשבות הישנות. היא נשמעה אופטימית, מחויכת ומלאת אנרגיות יותר מתמיד .
היום ארבעה חודשים אחרי ... חודש לאחר האימון / טיפול. היא מצאה זוגיות אוהבת , מרגשת , נכונה לרשימה שלה .. הם כבר שלושה חודשים יחד מתכננים לגור יחד לאחר חופשת הפסח מקסים לא ?!
האימון בשיטת ה-  NLP כולל מכלול של טכניקות ושיטות שמלמדות אותנו איך להשתמש במוח שלנו ולתכנת אותו באופן שישרת אותנו להגיע למצוינות בכל תחום. למעשה, השיטה הזו היא אוסף של הוראות הפעלה של הנכס הגדול ביותר שלנו , שאחראי עלינו ועל חיינו – המוח .
למעשה, אני אדם מאוד פרקטי . השילוב המוצלח של אימון  ו- - NLP מסייע בידי להצליח להביא את לקוחותיי לתוצאות מהירות בזמן קצר יותר.
תדמיינו שהייתם יכולים לשנות את המחשבות שלכם בקלות יחסית, להחליף את האמונות שמלוות אתכם שנים רבות, למקד את עצמכם במטרה מסוימת , להיפטר מפוביות במהירות, לתכנת מוטיבציה, רגשות ועוד.
נשמע Too good to be truth, נכון ?

מה היית רוצה לשנות במחשבות שלך ?
אילו אמונות היית רוצה להחליף ?
מאילו רגשות היית רוצה להיפטר ?

שלכם ,
ויק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה