פברואר 12, 2013

נעים לי מאוד , שמי ויק חרש


יועצת ארגונית , מלווה ומאמנת עסקים ואנשים , מנחת קבוצות וסדנאות.
יש דברים שכבר הגשמתי, אני נשואה + 2 יודעת מה אני רוצה בחיים ולא שוכחת לחייך.
ומה עכשיו?
הגשמה עצמית עסקית, נתינה וקבלה והכי חשוב עם המון אהבה.
לאחר כמעט כעשור בתפקידי ניהול בכירים , שיווק והפקת תערוכות מקצועיות בחו"ל , תארים ותעודות בתחום פסיכולוגיה , ייעוץ ארגוני , הנחיית קבוצות הורים במכון אדלר ו-
NLP  אני שמחה לשתף אתכם ב"אני מאמין שלי", במי שאני ובמה שייתן לכם ערך!!
מאז ומתמיד חיפשתי משהו טוב יותר, אמיתי יותר, חדש יותר, מלהיב יותר, יעיל יותר...  לדעתי, חדשנות היא החמצן הראשי לארגונים ולאנשים. כשאין חדשנות, נוצר חלל, שיגרה ודשדוש במקום.
כל זמן הוא זמן טוב לחשיבה שמקדמת אותנו ומניעה אותנו לכדי פעולה .

תמיד ידעתי באופן אינטואיטיבי שלמידה איננה עניין של בית ספר או אוניברסיטה. היא חוצה גבולות, תרבויות ואמונות. במהלך חיי למדתי, שאין מונופול על האמת.
למידה יכולה להיות נחלתו של "איש רחוב", ליצן בקרקס או פרופסור באוניברסיטה.
כדי לפתח שיטות בתחום הייעול העסקי היה עלי לעבור דרך של לימודים אקדמיים לצד פרקטיקה אין סופית והסקת מסקנות.
ייעול עסקי עבורי, פירושו ,למידה מתמדת, התפתחות, התייעלות וצמיחה. אין גבול למילה הזאת וליכולות הטמונות בה. אני נושמת ומתפתחת כל יום. דחיינות עבורי היא בזבוז המשאב הגדול מכולם- הזמן!
יש לנו רק 24 שעות ביממה להספיק לחלום, לתכנן, לבצע ולהצליח בגדול.
חשוב תמיד להיות צעד אחד קדימה במחשבה ובעשייה.

מנכ"ל, מי לא רוצה להיות מנכ"ל בחייו? אני תמיד רציתי להיות!  במרוצת השנים גיליתי כי מנכ"ל צריך ליצור מיקוד בעסק שלו. מיקוד בונה תכנון נכון והתכנון יוצר חשיבה אקטיבית ועשייה אפקטיבית.
כל אדם הוא מנכ"ל בחייו הפרטיים או בעסק שאותו בנה. מכאן, חייבים ללמוד את חוקי המשחק ולהשתמש בהם לטובתנו.
רגע לפני שפתחתי עסק עצמאי שאלתי את עצמי, מהי הייחודיות שלי בתחום? בין השרבוטים הרבים המילה "להיות לערך מוסף", להביא ערך לאנשים תפסה את ליבי.
עלינו לטפח את הייחוד שלנו ולהתמקד בו, לשמש כדוגמא, להביא קבלות וליצור חותם.

יש להאמין בעצמנו ובפוטנציאל הגלומים בנו. בלעדיהם, איך נוכל אי פעם להשיג את מה שאנו באמת רוצים? הצלחות נמדדות במעשים לא תמיד קל לנו להזיז את עצמנו לכדי פעולה. אני מאמינה כי הכישלון היחיד שלנו בחיים הפרטיים והמקצועיים זה "להפסיק לעשות". ולכן, כל יום אני עושה.

לאורך חיינו אנו פוגשים אנשים שמעכבים אותנו או מניעים אותנו. למדו להסתכל על הסביבה שלכם! האם היא תומכת או מניעה? זכרו! הצלחות נמדדות במעשים. אמצו לכם גישה של מצליחנים, נועו כמטאור בסביבה התומכת שלכם וצרו לעצמכם פעולות לכל רעיון, חלום או פרויקט. כל יום עשו משהו שיקדם אתכם. אני גאה להיות מלווה עסקית ואישית ויודעת כי כשקיים פער, הידע והגישה שלי יכולים ליצור אפשרויות חדשות.
שלכם ,
ויק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה